Platforma ta jest dedykowana do wszelkich zastosowań szynowych – zarówno kolejowych jak i tramwajowych. Podczas jej projektowania braliśmy pod uwagę potrzeby wszystkich przewoźników, niezależnie od ich wielkości, ilości oddziałów oraz ilości i rodzajów użytkowanych pojazdów.
W skład systemu InterLoco wchodzą:
Są to wzajemnie uzupełniające się rozwiązania. Klient może wybrać pojedynczo dowolne z nich, kilka lub wszystkie. Może też zażyczyć sobie odpowiedniej konfiguracji każdego z nich w taki sposób, aby jak najlepiej dostosować je do swoich potrzeb.
Domeną firmy Deuta-WERKE jest projektowanie, produkcja oraz rozwój kompletnych zestawów zaawansowanych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pojazdów szynowych – od czujników, poprzez rejestratory aż do wskaźników i terminali wielofunkcyjnych.
Produkty Deuta-WERKE projektowane są w taki sposób, aby uwzględnić specyfikę wymagań bezpieczeństwa od SIL1 do SIL4.
Dzięki bardzo dobrej znajomości polskiego rynku i jednoczesnym wsparciu solidnego niemieckiego partnera, firma AKSEL Sp. z o.o. jest w stanie zapewnić naszym klientom kompleksowe wsparcie – od zamówienia, poprzez indywidualną konfigurację urządzeń aż po zarządzanie obsolescencją.
Firma Deuta-Werke GmbH projektuje, produkuje i rozwija rejestratory już od 1925 roku. Współcześnie jest jednym z najbardziej liczących się na świecie producentów tego typu urządzeń dla transportu szynowego.
W obszarze rejestratorów REDBOX firma Deuta-WERKE postawiła na jednolitą platformę stanowiącą podstawę do opracowywania kolejnych wariantów urządzeń. Stabilną podstawę wszystkich rejestratorów REDBOX stanowi rdzeń urządzenia, składający się ze struktury komunikacyjnej, mikroprocesora oraz modułu pamięci.
Rejestratory REDBOX zaprojektowano w taki sposób, aby integrowały się z otoczeniem systemowym pojazdu, stanowiąc prawdziwe „centra tachometryczne”
Przegląd zalet rejestratorów z rodziny REDBOX:
REDBOXlog
Rejestrator REDBOXlog, ze zintegrowaną magistralą Profibus, funkcjonuje w skali międzynarodowej jako rejestrator prawny ETCS. Parametry jazdy są w nim odczytywane zgodnie z CENELEC subset 027. Jest on również wykorzystywany jako element automatycznego systemu bezpieczeństwa pociągu ATP.
REDBOXpro
Najpopularniejszy model rejestratora. Opcjonalnie może być wyposażony w wyświetlacz i klawiaturę.
REDBOXflex
Rejestrator REDBOXflex został zaprojektowany według aktualnych standardów CENELEC i jest kompatybilny z wymogami ETCS i ERTMS. Jest to rejestrator typu „wszystko w jednym”, przeznaczony zarówno do ruchu lokalnego jak i dalekobieżnego.
Czujniki Deuta-WERKE wyróżniają się na tle konkurencji dzięki:
Deuta-WERKE oferuje trzy grupy czujników opartych o różne zasady pomiaru.
Czujniki Radarowe - pracują bezstykowo, wykorzystując zjawisko Dopplera do pomiaru prędkości przemieszczania się pojazdu względem podłoża. Za prawidłowy odczyt jest tutaj odpowiedzialny opatentowany układ antenowy współpracujący z cyfrowym procesorem sygnałowym przetwarzającym dane bezpośrednio w urządzeniu.
Czujniki Halla - pracują bezstykowo, dzięki czemu charakteryzują się bardzo niskim zużyciem, a tym samym bardzo długą żywotnością. Ich małe wymiary zapewniają znaczną oszczędność przestrzeni oraz możliwość stosowania w trudno dostępnych miejscach.
Czujniki Osiowe - są bardzo odporne na zabrudzenia i wibracje oraz działają praktycznie bezobsługowo. Oferują też różne ilości impulsów emitowanych na każdy obrót (rozdzielczość), która to wartość jest definiowana mechanicznie już na etapie produkcji. Ta mechaniczna "pamięć" ilości impulsów stanowi solidną podstawę do zapewnienia wiarygodności pomiaru.
WSKAŹNIKI
Podobnie jak w przypadku czujników, Deuta-WERKE oferuje swoje wskaźniki w trzech grupach produktowych, opartych o:
Cechami charakterystycznymi oferowanych wskaźników jest:
Elektroniczny Rozkład Jazdy Aksel ARJ jest aplikacją przeznaczoną dla maszynistów pojazdów trakcyjnych. Umożliwia ona dynamiczne wyświetlanie rozkładu jazdy w trakcie poruszania się pojazdu.
Wizualizacja rozkładu odbywa się przy wykorzystaniu terminali pokładowych zainstalowanych w pulpicie maszynisty.
Maszynista ma możliwość wyboru z poziomu terminala numeru pociągu lub zamówienia. Po dokonaniu wyboru następuje wyświetlenie na terminalu właściwego rozkładu jazdy.
Dane dotyczące stanu realizacji aktualnego handlowego rozkładu jazdy, normalnie prezentowane na panelach operatorskich w kabinie maszynisty, mogą być również sprzężone z Systemem Informacji Pasażerskiej, a dzięki temu na bieżąco prezentowane na tablicach informacyjnych zainstalowanych w pojeździe.
Dane prezentowane przez system są automatycznie pobierane z serwerów PKP PLK poprzez usługę SKRJ WebService, dzięki czemu stanowią precyzyjne i zawsze aktualne odwzorowanie zeszytów służbowych rozkładów jazdy pociągów.
Dodatkowo maszynista ma możliwość wyświetlania zmian do Wykazu Ostrzeżeń Stałych. Warunkiem poprawnego działania tej funkcjonalności jest udostępnienie odpowiednich dokumentów przez Przewoźnika.
Najważniejsze cechy oprogramowania AkselARJ:
Podczas projektowania i rozwoju kolejnych wersji system pomiaru paliwa, firma AKSEL, wykorzystywała technologie mikroprocesorowe i komputerowe, zwiększające dokładności pomiarów poprzez wprowadzenie algorytmów obliczeniowych, jak i dokonanie odpowiednich korekt charakterystyk (np. wpływu temperatury na gęstość paliwa, linearyzacji charakterystyk pomiarowych itd.). Pomiar poziomu paliwa wyznaczany jest na podstawie sond hydrostatycznych umieszczonych w zbiorniku. Sondy wskazują nacisk słupa paliwa, który na podstawie krzywej kalibracyjnej dla danego zbiornika przeliczany jest na objętość paliwa. Sonda zawiera czujnik temperatury, co powoduje, że wszelkie nieliniowości są kompensowane matematycznie przez sondę. Wymagane jest odpowiednie sporządzenie kalibracji - litry rzeczywiste są przeliczane na litry przeliczeniowe na podstawie temperatury podczas kalibracji. Ciśnienie podawane przez sondy jest odczytywane w postaci cyfrowej i filtrowane (kilkaset próbek w ciągu kilku sekundy), a następnie jest przeliczane na podstawie kalibracji na wartość chwilową objętości paliwa. Wartość ta jest wskazywana na wyświetlaczach.
Wartości chwilowe są dodatkowo filtrowane, dzięki czemu niwelowane są zmiany poziomu paliwa występujące podczas ruszania i zatrzymywania pojazdu. Dopiero te dane są rejestrowane jako poziom paliwa i służą do wykrywania tankowań oraz zużycia paliwa. System pomiaru paliwa rejestruje dane w pamięci nieulotnej. Każdy punkt w historii posiada drogę oraz zużycie paliwa.
Zużycie to jest ilością paliwa spalonego od początku historii rejestracji, wyznaczonym na podstawie analizy poziomu paliwa z uwzględnieniem tankowań. Aby wyznaczyć zużycie paliwa za ostatnie 100km system wyszukuje w historii dane 100km wstecz. Jeżeli znaleziony punkt odpowiada postojowi, (czyli będzie więcej danych z tym samym przebiegiem) to do obliczeń zostanie wzięty najstarszy(paliwo spalone na tym postoju też zostanie zaliczone).
Zużycie na 100km jest liczone jako różnica wyszukanego zużycia i aktualnego.
Urządzenie ma zainstalowany modem GSM, dzięki czemu istnieje możliwość zdalnej:
Motorola Solutions XT185 to radiotelefon, który umożliwia natychmiastową i wyraźną komunikację.
Radiotelefon TALKABOUT T72 to idealne rozwiązanie, aby pozostać w kontakcie bez względu na to, czy jest się w domu czy poza nim. Kompaktowy i lekki.
Radiotelefony serii CLR to małe, lekkie i łatwe w użyciu radio z obsługą push-to-talk (PTT), gotowe do błyskawicznej komunikacji.
Radiotelefony TALKABOUT T42 to idealne rozwiązanie, aby pozostać w kontakcie w domu i poza nim – pod namiotem, na wycieczce, na plaży lub w ogrodzie.
Radiotelefony TALKABOUT T42 to idealne rozwiązanie, aby pozostać w kontakcie w domu i poza nim – pod namiotem, na wycieczce, na plaży lub w ogrodzie.
Radiotelefony TALKABOUT T42 to idealne rozwiązanie, aby pozostać w kontakcie w domu i poza nim – pod namiotem, na wycieczce, na plaży lub w ogrodzie.
TALKABOUT T62 Extreme to wytrzymały i stylowy radiotelefon idealny, by pozostać w kontakcie na pieszej wycieczce, na kempingu, na festiwalu czy po prostu w domu.
TALKABOUT T62 Extreme to wytrzymały i stylowy radiotelefon idealny, by pozostać w kontakcie na pieszej wycieczce, na kempingu, na festiwalu czy po prostu w domu.
Model TALKABOUT T82 to wysokiej klasy i niezawodne radiotelefony, które są doskonałym wyborem dla wszystkich, którzy potrzebują niezawodnej łączności radiowej.
TALKABOUT T82 Extreme to nowe radiotelefony z rodziny TALKABOUT przeznaczone do ludzi aktywnie spędzających czas.
Dzięki wodooodpornej konstukcji, wytrzymałej obudowie i zasięgowi do 10 km2 model ten pozwoli Ci pozostać w kontakcie z rodziną i znajomymi nawet podczas aktywnego wypoczynku na akwenach wodnych.
SERIA XT400 to solidne urządzenia usprawniające codzienną pracę.
SERIA CLP to połączenie wydajności, wygody, prostoty oraz elegancji.
Radiotelefon CLP446e to następca popularnego modelu CLP446, który wykorzystuje pasmo częstotliwości niewymagające zezwolenia w UE.
Nowoczesne i eleganckie wzornictwo idące w parze z dużą funkcjonalnością to cechy charakterystyczne radiotelefonu Motorola CLK446
Radiotelefon XT660d to model analogowo cyfrowy pracujący w paśmie PMR446 (bez licencji)
Motorola to niekwestionowany światowy lider w dziedzinie radiokomunikacji, producent m.in.: cyfrowych systemów radiowych TETRA, radiotelefonów w paśmie licencjonowanym (analogowych oraz w standardzie DMR) i nielicencjonowanym, akcesoriów i aplikacji. Najwyższej klasy innowacyjne technologie firmy Motorola wspierają klientów w kluczowych momentach.
Bez względu na charakter pracy, czy jest to monitorowanie zapotrzebowania na linii produkcyjnej, zgłoszenie wypadku na budowie, zarządzanie wydarzeniami masowymi, kierowanie flotą taksówek, czy też prowadzenie akcji ratunkowej, oferowane przez nas urządzenia produkcji Motorola sprawdzają się doskonale w każdych warunkach. Zapewniają ciągły przepływ informacji, ułatwiając podejmowanie decyzji zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Niezawodna komunikacja pomaga usprawnić prowadzone działania, zwiększyć efektywność pracy, podnieść poziom oferowanych usług oraz poprawić bezpieczeństwo pracowników.
Niezależnie od tego, czy potrzebujecie Państwo ultracienkich radiotelefonów przenośnych, czy też bardzo wytrzymałych terminali, przystosowanych do pracy w środowisku zagrożonym wybuchem; radiotelefonów przewoźnych, przemienników, aplikacji do transmisji danych, czy też akcesoriów – produkty Motorola przystosowane są do wielkości i na potrzeby każdego przedsiębiorstwa.
Rozwiązania firmy Aksel oparte o urządzenia Motoroli to gwarancja jakości i niezawodności.
Cyfrowe radiotelefony przenośne i przewoźne w standardzie DMR
MOTOTRBO™ to wszechstronny system łączności oferujący wiele usprawnień dających przewagę nad tradycyjnymi urządzeniami analogowymi, w tym poprawa jakości głosu oraz większy zasięg, lepsza ochrona prywatności połączeń, wydłużona żywotność baterii, lepsza jakość dźwięku - wyraźna słyszalność bez zakłóceń, lepsze pokrycie - nadawany głos pozostaje silny i czysty do granic zasięgu, lepsza wydajność - dwa razy więcej połączeń w porównaniu z systemem analogowym, i wiele więcej. Radiotelefony MOTOTRBO mogą pracować zarówno w trybie analogowym, jak i cyfrowym w zależności od obecnie używanego.
Rozwiązania systemowe – skalowalne rozwiązania oferujące możliwość zwiększenia liczby użytkowników systemu, objęcia zasięgiem nowego zakładu pracy, połączenia pracowników z odległych miejsc, czy też uzyskania dostępu do transmisji głosu i danych bez konieczności dodawania nowych częstotliwości.
Cyfrowe terminale TETRA przenośne i przewoźne - szeroki wybór urządzeń, które wychodzą naprzeciw zróżnicowanym wymogom wielu branż, od transportu, poprzez przemysł i służby miejskie, aż po służby bezpieczeństwa publicznego.
Profesjonalne radiotelefony analogowe przenośne i przewoźne oraz PMR446 bez licencji - zarówno w zastosowaniach czysto funkcjonalnych, jak i bardziej zaawansowanych oferujemy urządzenia dla każdego przedsiębiorstwa, z dowolnej branży.
Domeną firmy Deuta-WERKE jest projektowanie, produkcja oraz rozwój kompletnych zestawów zaawansowanych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pojazdów szynowych – od czujników, poprzez rejestratory aż do wskaźników i terminali wielofunkcyjnych.
Produkty Deuta-WERKE projektowane są w taki sposób, aby uwzględnić specyfikę wymagań bezpieczeństwa od SIL1 do SIL4.
Dzięki bardzo dobrej znajomości polskiego rynku i jednoczesnym wsparciu solidnego niemieckiego partnera, firma AKSEL Sp. z o.o. jest w stanie zapewnić naszym klientom kompleksowe wsparcie – od zamówienia, poprzez indywidualną konfigurację urządzeń aż po zarządzanie obsolescencją.
Firma Deuta-Werke GmbH projektuje, produkuje i rozwija rejestratory już od 1925 roku. Współcześnie jest jednym z najbardziej liczących się na świecie producentów tego typu urządzeń dla transportu szynowego.
W obszarze rejestratorów REDBOX firma Deuta-WERKE postawiła na jednolitą platformę stanowiącą podstawę do opracowywania kolejnych wariantów urządzeń. Stabilną podstawę wszystkich rejestratorów REDBOX stanowi rdzeń urządzenia, składający się ze struktury komunikacyjnej, mikroprocesora oraz modułu pamięci.
Rejestratory REDBOX zaprojektowano w taki sposób, aby integrowały się z otoczeniem systemowym pojazdu, stanowiąc prawdziwe „centra tachometryczne”
Przegląd zalet rejestratorów z rodziny REDBOX:
REDBOXlog
Rejestrator REDBOXlog, ze zintegrowaną magistralą Profibus, funkcjonuje w skali międzynarodowej jako rejestrator prawny ETCS. Parametry jazdy są w nim odczytywane zgodnie z CENELEC subset 027. Jest on również wykorzystywany jako element automatycznego systemu bezpieczeństwa pociągu ATP.
REDBOXpro
Najpopularniejszy model rejestratora. Opcjonalnie może być wyposażony w wyświetlacz i klawiaturę.
REDBOXflex
Rejestrator REDBOXflex został zaprojektowany według aktualnych standardów CENELEC i jest kompatybilny z wymogami ETCS i ERTMS. Jest to rejestrator typu „wszystko w jednym”, przeznaczony zarówno do ruchu lokalnego jak i dalekobieżnego.
Czujniki Deuta-WERKE wyróżniają się na tle konkurencji dzięki:
Deuta-WERKE oferuje trzy grupy czujników opartych o różne zasady pomiaru.
Czujniki radarowe
Czujniki pracują bezstykowo, wykorzystując zjawisko Dopplera do pomiaru prędkości przemieszczania się pojazdu względem podłoża. Za prawidłowy odczyt jest tutaj odpowiedzialny opatentowany układ antenowy współpracujący z cyfrowym procesorem sygnałowym przetwarzającym dane bezpośrednio w urządzeniu.
Czujniki Halla
Czujniki te pracują bezstykowo, dzięki czemu charakteryzują się bardzo niskim zużyciem, a tym samym bardzo długą żywotnością. Ich małe wymiary zapewniają znaczną oszczędność przestrzeni oraz możliwość stosowania w trudno dostępnych miejscach.
Czujniki osiowe
Czujniki te są bardzo odporne na zabrudzenia i wibracje oraz działają praktycznie bezobsługowo. Oferują też różne ilości impulsów emitowanych na każdy obrót (rozdzielczość), która to wartość jest definiowana mechanicznie już na etapie produkcji. Ta mechaniczna "pamięć" ilości impulsów stanowi solidną podstawę do zapewnienia wiarygodności pomiaru.
Podobnie jak w przypadku czujników, Deuta-WERKE oferuje swoje wskaźniki w trzech grupach produktowych, opartych o:
Cechami charakterystycznymi oferowanych wskaźników jest:
Pierwszym modułem wprowadzonym do programu była ewidencja mandatów oraz bloczków. Od tamtego czasu z programu korzysta coraz więcej użytkowników pracujących w różnych działach jednostki. Powodem tego jest fakt, iż SumPro cały czas rozwija się i rozrasta proponując strażom i urzędom miejskim coraz większe możliwości. Dzięki stałemu rozwojowi program może być stosowany jako ujednolicony system wspomagający pracę na wielu płaszczyznach związanych z codziennym funkcjonowaniem jednostek straży miejskich oraz urzędów miejskich.
SumPro jest program przeznaczonym zarówno do pracy na jednym stanowisku jak i na dziesiątkach stanowisk rozproszonych w sieci posiadanej przez straż miejską.
Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje zmian i udogodnień w SumPro celem zwiększenia komfortu pracy naszych użytkowników.
Kluczowe funkcjonalności:
Konsola dyspozytorska ConSEL umożliwia komunikację głosową, przesyłanie wiadomości tekstowych, rozpoznawanie alarmów, pozycjonowanie użytkowników na mapie. Współpracuje z urządzeniami MOTOTRBO™, jest skalowalna od niewielkich systemów do rozwiązań wielkoobszarowych.
Aplikacja ConSEL jest wdrażana w sektorach publicznych oraz przemysłowych od wielu lat. Szereg referencji potwierdza wysoką jakość i konkurencyjność produktu. ConSEL jest systemem dyspozytorskim wykorzystującym zaawansowane funkcje MOTOTRBO™. Jako producent jesteśmy Partnerem Aplikacyjnym firmy Motorola Solutions. W wielu projektach uwzględniliśmy specyficzne wymagania klienta wynikające z charakteru pracy organizacji.
Kluczowe funkcjonalności:
Masz pytanie? Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować? - Skontaktuj się z nami.