PRACA

Największy potencjał firmy Aksel to jej pracownicy, którym staramy się stwarzać jak najlepsze warunki do pracy i poszerzania kwalifikacji oraz motywować i nagradzać.

 

praca aksel

 

Uprzejmie informujemy, że firma Aksel poszukuje pracowników na stanowisko:

 

KONSULTANT HELP-DESK


Miejsce pracy: Rybnik

 


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:


• Przyjmowanie, weryfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych przez użytkowników oraz klientów w systemie Helpdesk w czasie zgodnym z założeniami polityk SLA,
• Rozwiązywanie problemów z usługami IT,
• Identyfikowanie, diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z zakresu sieci oraz sprzętu komputerowego,
• Przygotowywanie, konfiguracja oraz inwentaryzacja stanowisk komputerowych dla użytkowników (instalacja systemów, zarządzanie danymi, tworzenie kont, nadawanie dostępów).

 

 

Profil kandydata:


• Wykształcenie średnie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja, elektronika),
• Dobra znajomość języka angielskiego (głównie w piśmie),
• Dobra znajomość pakietu MS Office,
• Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Linux,
• Znajomość rozwiązań domenowych Windows Active Directory,
• Znajomość sprzętu IT (PC, laptopy, drukarki, sprzęt sieciowy) oraz klienckich systemów operacyjnych Windows 7/10),
• Zdolności analitycznego myślenia,
• Wysoka kultura osobista,
• Umiejętność pracy w zespole,
• Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
• Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

 


W zamian oferujemy:


• Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
• Dobrą atmosferę pracy,
• Przejrzyste i atrakcyjne warunki zatrudnienia, system premiowania,
• Pracę w stabilnej firmie, będącej liderem na rynku,
• Współpracę z profesjonalnym zespołem i wsparcie merytoryczne,
• Pakiet socjalny.