PRZEMYSŁ

Produkty

Rozwiązania dla przedsiębiorstw wodociągowych

 

Firma Aksel rozpoczęła prace nad rozwiązaniami mającymi na celu podniesienie jakości oferowanych usług a także zoptymalizowanie kosztów działalności przedsiębiorstw wodociągowych. Zaprojektowane rozwiązania pozwalają na analizę dynamicznych i statycznych parametrów pracy wodociągu wykorzystywanych dla stworzenia jego modelu cyfrowego.

Podejmujemy też współpracę z producentami urządzeń dla branży wodociągowej projektując konkretne rozwiązania według potrzeb klienta. 

 


 

RESUD-28Rejestrator ciśnień Resud-28

Rejestrator ciśnień RESUD-28 pozwala na analizę zjawisk dynamicznych w wodociągu.


 

 

Zapewnienie łączności zespołowi wymaga niezakłóconego sygnału radiowego. Korzystając z przemiennika SLR1000, można w prosty sposób zwiększyć zasięg swojej sieci, aby była dostępna nawet w martwych strefach oraz odległych miejscach.

System Lokalizacji Wagonów

 

locom-logo

 

Cechy produktu

 

  • lokalizacja wagonów w technologii GPS
  • transmisja danych poprzez wbudowany modem GSM
  • wbudowane zasilanie bateryjne (bezobsługowa praca przez okres 3-7 lat, w zależności od częstotliwości wysyłania danych na serwer)
  • klasa szczelności obudowy - IP67
  • kontrola przebiegu i alarmowanie o zbliżającym się terminie przeglądu
  • wizualizacja danych w aplikacji dyspozytorskiej ConSEL dostępnej przez www consel-logo-m
  • możliwość konfiguracji interwału odczytu pozycji wagonu i przesyłu danych do serwera
  • dokładność pomiaru > 97 %

 

locom-system-identyfikacji-wagonow


Korzyści

 

  • usprawnienie procesów logistycznych firmy dzięki szybkiej lokalizacji wagonów  
  • optymalizacja kosztów poprzez sprawne i efektywne zarządzanie posiadanym taborem
  • możliwość wykrycia nieuprawnionego użycia wagonów
  • ułatwienie wzajemnych rozliczeń właściciel -  dzierżawca

 

proponowany-model-aksel-motorola

MTR3000 to stacja bazowa/przemiennik UHF o mocy 100 W. Urządzenie jest zintegrowane do połączeń głosu i danych, działa w trybie ciągłym, pracuje w trybie cyfrowym z systemami MOTOTRBO Conventional, IP Site Connect oraz Capacity Plus zwiększając osiągi, wydajność widmową, zintegrowane aplikacje danych i poprawiając komunikację głosową.

AKSEL Sp. z o.o. jest autoryzowanym przedstawicielem na terenie Polski firmy Deuta-WERKE GmbH – znanego i cenionego na całym świecie producenta urządzeń dla transportu szynowego.

 

deuta-werke aksel

 

Domeną firmy Deuta-WERKE jest projektowanie, produkcja oraz rozwój kompletnych zestawów zaawansowanych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pojazdów szynowych – od czujników, poprzez rejestratory aż do wskaźników i terminali wielofunkcyjnych.

 

Produkty Deuta-WERKE projektowane są w taki sposób, aby uwzględnić specyfikę wymagań bezpieczeństwa od SIL1 do SIL4.

 

Dzięki bardzo dobrej znajomości polskiego rynku i jednoczesnym wsparciu solidnego niemieckiego partnera, firma AKSEL Sp. z o.o. jest w stanie zapewnić naszym klientom kompleksowe wsparcie – od zamówienia, poprzez indywidualną konfigurację urządzeń aż po zarządzanie obsolescencją.

 

Rejestratory wielofunkcyjne


Firma Deuta-Werke GmbH projektuje, produkuje i rozwija rejestratory już od 1925 roku. Współcześnie jest jednym z najbardziej liczących się na świecie producentów tego typu urządzeń dla transportu szynowego.

 

W obszarze rejestratorów REDBOX firma Deuta-WERKE postawiła na jednolitą platformę stanowiącą podstawę do opracowywania kolejnych wariantów urządzeń. Stabilną podstawę wszystkich rejestratorów REDBOX stanowi rdzeń urządzenia, składający się ze struktury komunikacyjnej, mikroprocesora oraz modułu pamięci.

 

Rejestratory REDBOX zaprojektowano w taki sposób, aby integrowały się z otoczeniem systemowym pojazdu, stanowiąc prawdziwe „centra tachometryczne”

 

Przegląd zalet rejestratorów z rodziny REDBOX:

  • idealne dopasowanie do potrzeb klienta – dzięki panowaniu producenta nad całym procesem życia produktu: projektowaniem, produkcją, konfiguracją, wyposażeniem, wsparciem technicznym i zarządzaniem obsolescencją
  • pewność działania – dzięki jednolitej koncepcji technologicznej zastosowanej do wszystkich typów rejestratorów wielofunkcyjnych
  • niezawodność – dzięki solidnej budowie, pozwalającej sprostać nadzwyczaj trudnym warunkom otoczenia
  • komfort użytkowania – dzięki zaawansowanym funkcjom serwisowym do zdalnego oraz bezpośredniego odczytu i analizy parametrów jazdy
  • funkcjonalność – dzięki możliwości dostosowania rejestratorów wielofunkcyjnych do niemal dowolnego otoczenia systemowego pojazdu
  • bezpieczeństwo danych – dzięki pozostawianiu danych w rejestratorze po ich odczycie oraz możliwości zastosowania dodatkowej, zewnętrznej pamięci chronionej
  • zgodność z wymogami prawnymi – dzięki zgodności z normami EN 50155, EN 50121-3-2, EN 50126,  EN 50128 i EN 50129

 

REDBOXlog

 

interloco-redboxlog


Rejestrator REDBOXlog, ze zintegrowaną magistralą Profibus, funkcjonuje w skali międzynarodowej jako rejestrator prawny ETCS. Parametry jazdy są w nim odczytywane zgodnie z CENELEC subset 027. Jest on również wykorzystywany jako element automatycznego systemu bezpieczeństwa pociągu ATP.

 

Budowa

 

  • kompaktowa, oszczędzająca miejsce
  • łatwa w montażu
  • wersja w samodzielnej obudowie lub do zabudowy w module rack 19”

Zapis danych

 

  • regulowana rozdzielczość zapisu danych
  • zapis na wewnętrznej karcie pamięci (zapisy pozostają w rejestratorze po odczycie danych, po całkowitym zapełnieniu pamięci nadpisywane są najstarsze dane)
  • odczyt parametrów jazdy poprzez pamięć USB
  • rekonstrukcja parametrów jazdy w każdej rozdzielczości

Obsługa

 

  • dostęp przez standardową przeglądarkę internetową (również z zewnątrz – jeśli sieć pokładowa pojazdu na to pozwala)
  • zgodność z różnymi systemami operacyjnymi
  • kompatybilność z oprogramowaniem do analizy danych - ADS4

Bezpieczeństwo

 

  • kompatybilność z wymogami ETCS / ERTMS
  • funkcja pobierania danych według CENELEC subset 027
  • możliwość współpracy z pamięcią chronioną (dostępną opcjonalnie)

 

REDBOXpro

 

interloco-redboxpro


Najpopularniejszy model rejestratora. Opcjonalnie może być wyposażony w wyświetlacz i klawiaturę.

 

Budowa

 

  • kompaktowa, oszczędzająca miejsce
  • łatwa w montażu
  • przyjazny wzór użytkowy

Zapis danych

 

  • regulowana rozdzielczość zapisu danych
  • zapis na wewnętrznej karcie pamięci (zapisy pozostają w rejestratorze po odczycie danych, po całkowitym zapełnieniu pamięci nadpisywane są najstarsze dane)
  • odczyt parametrów jazdy poprzez pamięć USB
  • rekonstrukcja parametrów jazdy w każdej rozdzielczości

Obsługa

 

  • dostęp przez standardową przeglądarkę internetową (również z zewnątrz – jeśli sieć pokładowa pojazdu na to pozwala)
  • zgodność z różnymi systemami operacyjnymi
  • kompatybilność z oprogramowaniem do analizy danych - ADS4

Funkcjonalność

 

  • opcjonalny wyświetlacz i klawiatura umożliwiające wprowadzenie m.in. średnicy koła, numeru pojazdu lub numeru maszynisty

 

REDBOXflex

 

interloco-redboxflex


Rejestrator REDBOXflex został zaprojektowany według aktualnych standardów CENELEC i jest kompatybilny z wymogami ETCS i ERTMS. Jest to rejestrator typu „wszystko w jednym”, przeznaczony zarówno do ruchu lokalnego jak i dalekobieżnego.

 

Budowa

 

  • kompaktowa, przeznaczona do zabudowy w module rack 19”
  • możliwość rozbudowy poprzez dołączanie kolejnych modułów (interfejsy, magistrale, rozszerzenia wejść/wyjść)

Zapis danych

 

  • regulowana rozdzielczość zapisu danych
  • zapis na wewnętrznej karcie pamięci (zapisy pozostają w rejestratorze po odczycie danych, po całkowitym zapełnieniu pamięci nadpisywane są najstarsze dane)
  • odczyt parametrów jazdy poprzez pamięć USB i Ethernet
  • rekonstrukcja parametrów jazdy w każdej rozdzielczości

Obsługa

 

  • dostęp przez standardową przeglądarkę internetową (również z zewnątrz – jeśli sieć pokładowa pojazdu na to pozwala)
  • zgodność z różnymi systemami operacyjnymi
  • kompatybilność z oprogramowaniem do analizy danych - ADS4

Bezpieczeństwo i funkcjonalność

 

  • kompatybilność z wymogami ETCS / ERTMS
  • opcjonalnie z GPS
  • możliwość współpracy z pamięcią chronioną (dostępną opcjonalnie)

 

Czujniki


Czujniki Deuta-WERKE wyróżniają się na tle konkurencji dzięki:

  • bardzo wysokiej odporność na ekstremalne temperatury, uszkodzenia mechaniczne oraz zużycie
  • opatentowanym algorytmom pomiarowym umożliwiającym stosowanie ich w najbardziej wymagających rozwiązaniach
  • autodiagnostyce dostarczającej na bieżąco informacji na temat trybu pracy i stanu czujnika
  • długowieczności osiągniętej dzięki maksymalnemu wykorzystaniu bezstykowości pomiarów

 

Deuta-WERKE oferuje trzy grupy czujników opartych o różne zasady pomiaru.

 

 

Czujniki Radarowe - pracują bezstykowo, wykorzystując zjawisko Dopplera do pomiaru prędkości przemieszczania się pojazdu względem podłoża. Za prawidłowy odczyt jest tutaj odpowiedzialny opatentowany układ antenowy współpracujący z cyfrowym procesorem sygnałowym przetwarzającym dane bezpośrednio w urządzeniu.

 

Czujniki Halla - pracują bezstykowo, dzięki czemu charakteryzują się bardzo niskim zużyciem, a tym samym bardzo długą żywotnością. Ich małe wymiary zapewniają znaczną oszczędność przestrzeni oraz możliwość stosowania w trudno dostępnych miejscach.

 

Czujniki Osiowe - są bardzo odporne na zabrudzenia i wibracje oraz działają praktycznie bezobsługowo. Oferują też różne ilości impulsów emitowanych na każdy obrót (rozdzielczość), która to wartość jest definiowana mechanicznie już na etapie produkcji. Ta mechaniczna "pamięć" ilości impulsów stanowi solidną podstawę do zapewnienia wiarygodności pomiaru.

 

Wskaźniki


Podobnie jak w przypadku czujników, Deuta-WERKE oferuje swoje wskaźniki w trzech grupach produktowych, opartych o:

  • silniki krokowe
  • cewki elektromagnetyczne
  • wyświetlacze cyfrowe

 

Cechami charakterystycznymi oferowanych wskaźników jest:

  • wysoka odporność na warunki eksploatacyjne
  • niezawodność wyrażona wysokim współczynnikiem MTBF
  • zgodność z wymogami SIL-2
  • niski koszt eksploatacji w całym cyklu życia urządzenia
  • zgodność kolejnych modeli z poprzednimi pod względem formy, sposobu montażu oraz funkcjonalności – co oznacza pewność otrzymania odpowiedniego urządzenia, nawet jeśli oryginalne nie jest już produkowane

 

Przemiennik SLR 5500 może pracować w pasmach VHF i UHF z mocą do 50W. Wykorzystuje on możliwości dynamicznego trybu mieszanego w celu ułatwienia migracji przez automatyczne przełączanie z trybu analogowego na cyfrowy. Obsługuje dwie jednoczesne ścieżki głosowe lub danych w trybie cyfrowym, podwajając pojemność bez potrzeby dodawania nowych częstotliwości. SLR5500 może pracować w systemach IP Site Connect, Capacity Plus, Linked Capacity Plus i Connect Plus.

InterLoco stanowi wspólną platformę rozwiązań dla kolei opracowaną przez firmę AKSEL, która skupia w sobie urządzenia pokładowe oraz oprogramowanie użytkowe i zarządzające dla transportu szynowego.

 

interloco aksel


Platforma ta jest dedykowana do wszelkich zastosowań szynowych – zarówno kolejowych jak i tramwajowych. Podczas jej projektowania braliśmy pod uwagę potrzeby wszystkich przewoźników, niezależnie od ich wielkości, ilości oddziałów oraz ilości i rodzajów użytkowanych pojazdów.


W skład systemu InterLoco wchodzą:

  • Urządzenia firmy Deuta-WERKE
  • Elektroniczny Rozkład Jazdy AkselARJ
  • System Pomiaru Paliwa ASP-2000
  • Oprogramowanie dyspozytorskie Consel

 

Są to wzajemnie uzupełniające się rozwiązania. Klient może wybrać pojedynczo dowolne z nich, kilka lub wszystkie. Może też zażyczyć sobie odpowiedniej konfiguracji każdego z nich w taki sposób, aby jak najlepiej dostosować je do swoich potrzeb.

 

 

Przemiennik SLR 8000 dla zwiększenia bezpieczeństwa i wydajności w swojej organizacji potrzebujesz niezawodnej komunikacji obsługującej dane i transmisję głosową, która będzie łączyć wszystkich i wszystko. Wzmacniak serii MOTOTRBO SLR 8000 zapewnia bardzo wydajną i niezawodną obsługę dwukierunkową radiotelefonu zoptymalizowaną pod kątem Twojego miejsca pracy. Został stworzony z myślą o niskim koszcie użytkowania, dlatego charakteryzuje się niewielkim rozmiarem i wysoką niezawodnością. Jest wynikiem ogromnego rozwoju technologii i reprezentuje nową generację wzmacniaków.

Elektroniczny Rozkład Jazdy Aksel ARJ jest aplikacją przeznaczoną dla maszynistów pojazdów trakcyjnych. Umożliwia ona dynamiczne wyświetlanie rozkładu jazdy w trakcie poruszania się pojazdu.

 

arj aksel

 

Wizualizacja rozkładu odbywa się przy wykorzystaniu terminali pokładowych zainstalowanych w pulpicie maszynisty.

 

Maszynista ma możliwość wyboru z poziomu terminala numeru pociągu lub zamówienia. Po dokonaniu wyboru następuje wyświetlenie na terminalu właściwego rozkładu jazdy.

 

Dane dotyczące stanu realizacji aktualnego handlowego rozkładu jazdy, normalnie prezentowane na panelach operatorskich w kabinie maszynisty, mogą być również sprzężone z Systemem Informacji Pasażerskiej, a dzięki temu na bieżąco prezentowane na tablicach informacyjnych zainstalowanych w pojeździe.

 

Dane prezentowane przez system są automatycznie pobierane z serwerów PKP PLK poprzez usługę SKRJ WebService, dzięki czemu stanowią precyzyjne i zawsze aktualne odwzorowanie zeszytów służbowych rozkładów jazdy pociągów.

 

Dodatkowo maszynista ma możliwość wyświetlania zmian do Wykazu Ostrzeżeń Stałych. Warunkiem poprawnego działania tej funkcjonalności jest udostępnienie odpowiednich dokumentów przez Przewoźnika.

 

Najważniejsze cechy oprogramowania AkselARJ:

  • aplikacja jest przez nas instalowana na wytrzymałych i niezawodnych terminalach Deuta-WERKE
  • dane o obowiązujących rozkładach jazdy pobierane są na bieżąco z serwerów SKRJ PKP PLK – najnowsze dane sprawdzane są co godzinę, dzięki czemu wszystkie zmiany w rozkładach, zamówienia specjalne, jazdy testowe itp. dostępne są w naszym rozkładzie na bieżąco, od razu po wystawieniu ich na serwerach SKRJ
  • elektroniczny rozkład jazdy AkselARJ jest sam w sobie dokładnym odwzorowaniem aktualne obowiązujących zeszytów służbowych rozkładów jazdy pociągów, dodatkowo jednak: 
    - automatycznie śledzi bieżącą pozycję pojazdu i zaznacza ją na rozkładzie – domyślnie według pozycji GPS, z możliwością przełączenia na śledzenie czasu jazdy, przebytej drogi (liczonej z kół) lub całkowicie ręcznego sterowania 
    wyświetla rzeczywiste czasy do odjazdów i ewentualne rzeczywiste opóźnienia wynikające z realizowanego rozkładu jazdy – konkretne wartości obliczane są na podstawie porównania aktualnej pozycji GPS, aktualnego czasu oraz czasu planowego odjazdu; ponadto, jeśli pociąg nie zatrzymuje się na danej stacji, a przejeżdża przez nią spóźniony, to taka informacja też jest wyświetlana na terminalu w pulpicie maszynisty 
    aplikacja na bieżąco informuje o ostrzeżeniach stałych i zmianach do ostrzeżeń stałych – na podstawie bieżącego położenia wyświetla odpowiedni fragment rozkładu i wszystkie ostrzeżenia dotyczące odcinka linii po którym porusza się pociąg (warunkiem jest udostępnienie przez klienta wykazów w formie elektronicznej)
  • oprogramowanie współpracuje z Systemami Informacji Pasażerskiej, co najważniejsze, również w zakresie sterowania nimi, dzięki czemu: 
    - eliminujemy konieczność osobnego logowania się maszynisty do systemu SIP, co oznacza, że po zalogowaniu do rozkładu jazdy AkselARJ i wybraniu numeru odpowiedniego pociągu, informacja ta zostaje automatycznie wysłana do SIP i na jej podstawie rozpoczyna się wyświetlanie odpowiednich tekstów na tablicach (kontrola zawartości tablic odbywa się na poszczególnych stacjach na całej trasie, zgodnie z realizacją rozkładu) 
    - na podstawie danych o realizowanym rozkładzie jazdy pozwala rozróżniać typ pociągu oraz typ stacji, co oznacza, że system posiada informację na których stacjach pociąg zatrzymuje się planowo i odpowiednio do tego zmienia komunikaty na tablicach SIP 
    - umożliwia podgląd rzeczywistego stanu tablic – dzięki możliwości odbierania komunikatów zwrotnych z Systemu Informacji Pasażerskiej i wyświetlaniu ich na naszych terminalach 
    - posiada możliwość sterowania komunikatami specjalnymi - głosowymi oraz tekstowymi na tablicach
  • oprogramowanie obsługuje różne sposoby logowania
    z poziomu ekranu – za pomocą pinu (np. numerem maszynisty i unikalnym hasłem) 
    z poziomu dodatkowego terminala – za pomocą specjalnie skonfigurowanej karty dostępowej
  • aplikacja umożliwia nadawanie poszczególnym użytkownikom indywidualnych poziomów uprawnień
  • po zalogowaniu się użytkownika automatycznie podpowiadane są najlepiej dopasowane pociągi (rozkłady handlowe) – w oparciu o aktualny czas i położenie geograficzne pojazdu.

MOTOTRBO Capacity Max - WYSOKA POJEMNOŚĆ, WIĘKSZY ZASIĘG I KONTROLA

Firma Aksel oferuje system pomiaru paliwa dla transportu szynowego.

 

 

Podczas projektowania i rozwoju kolejnych wersji system pomiaru paliwa, firma AKSEL, wykorzystywała technologie mikroprocesorowe i komputerowe, zwiększające dokładności pomiarów poprzez wprowadzenie algorytmów obliczeniowych, jak i dokonanie odpowiednich korekt charakterystyk (np. wpływu temperatury na gęstość paliwa, linearyzacji charakterystyk pomiarowych itd.). Pomiar poziomu paliwa wyznaczany jest na podstawie sond hydrostatycznych umieszczonych w zbiorniku. Sondy wskazują nacisk słupa paliwa, który na podstawie krzywej kalibracyjnej dla danego zbiornika przeliczany jest na objętość paliwa. Sonda zawiera czujnik temperatury, co powoduje, że wszelkie nieliniowości są kompensowane matematycznie przez sondę. Wymagane jest odpowiednie sporządzenie kalibracji - litry rzeczywiste są przeliczane na litry przeliczeniowe na podstawie temperatury podczas kalibracji. Ciśnienie podawane przez sondy jest odczytywane w postaci cyfrowej i filtrowane (kilkaset próbek w ciągu kilku sekundy), a następnie jest przeliczane na podstawie kalibracji na wartość chwilową objętości paliwa. Wartość ta jest wskazywana na wyświetlaczach.


Wartości chwilowe są dodatkowo filtrowane, dzięki czemu niwelowane są zmiany poziomu paliwa występujące podczas ruszania i zatrzymywania pojazdu. Dopiero te dane są rejestrowane jako poziom paliwa i służą do wykrywania tankowań oraz zużycia paliwa. System pomiaru paliwa rejestruje dane w pamięci nieulotnej. Każdy punkt w historii posiada drogę oraz zużycie paliwa.


Zużycie to jest ilością paliwa spalonego od początku historii rejestracji, wyznaczonym na podstawie analizy poziomu paliwa z uwzględnieniem tankowań. Aby wyznaczyć zużycie paliwa za ostatnie 100km system wyszukuje w historii dane 100km wstecz. Jeżeli znaleziony punkt odpowiada postojowi, (czyli będzie więcej danych z tym samym przebiegiem) to do obliczeń zostanie wzięty najstarszy(paliwo spalone na tym postoju też zostanie zaliczone).
Zużycie na 100km jest liczone jako różnica wyszukanego zużycia i aktualnego.


Urządzenie
 ma zainstalowany modem GSM, dzięki czemu istnieje możliwość zdalnej:

  • zmiany oprogramowania szafki systemowejwyświetlaczy i konfiguracji urządzeń
  • diagnostyki urządzeń transmisji zbieranych danych w trybie online z innych urządzeń (sterownik pojazdu)

 

MOTOTRBO Capacity Plus - Cyfrowy system łączności trankingowej dla pojedynczej lokalizacji.

ConSEL RAIL - rozwiązanie dedykowane dla przewoźników kolejowych.

 

consel rail aksel

 

W zależności od postaci systemu i stopnia jego zaawansowania (ilości i rodzaju zamontowanych czujników oraz urządzeń, z którymi system się komunikuje) oprogramowanie zapewnia śledzenie następujących parametrów:

  • Położenie pojazdu
  • Dane bieżące z pojazdu: poziom paliwa w zbiorniku, dane maszynisty i inne (moc elektryczna prądnicy głównej, temperatura wody, temperatura oleju, obroty silnika spalinowego, itd.)
  • Analiza danych historycznych: trasa przejazdu, dane eksploatacyjne – zużycie paliwa, czas pracy, wykrywanie nieprawidłowości w zużyciu paliwa

 

Zalety

Wśród zalet autorskiego oprogramowania ConSEL można wymienić następujące:

   

  • Pełna mobilność systemu – komputer dyspozytorski to dowolna stacja z dostępem do Internetu - daje to możliwość bieżącego śledzenia lokomotyw z każdego miejsca poprzez dowolną przeglądarkę internetową
  • Pełna elastyczność oraz możliwość automatycznej aktualizacji oprogramowania
  • Odporność na awarie sprzętu przedsiębiorstwa
  • Odporność na błędy użytkownika
  • Brak konieczności utrzymywania sieci lokalnej przedsiębiorstwa ze względu na system lokalizacji GPS
  • Brak konieczności przechowywania archiwizowanych danych przy wersji www (dane znajdują się po stronie dostawcy oprogramowania)
  • Możliwość bieżącego raportowania uszkodzeń systemu na pojazdach za pośrednictwem predefiniowanych alertów. Przykładowe alerty dotyczyć mogą:
    - ubytków paliwa na postoju
    - ubytków paliwa podczas jazdy
    - błędów w logowaniu (brak karty)
    - uszkodzeń podzespołów takich jak sonda paliwa, czytnik kart RFID, antena GPS, czy bateria podtrzymująca
  • Możliwość odświeżania danych na stronie raportów numerycznych
  • Elastyczność i otwartość programu – możliwość nanoszenia dodatkowych funkcji według potrzeb Klienta

IP Site Connect — cyfrowa funkcja systemu MOTOTRBO, za pomocą, której można połączyć maksymalnie 15 przemienników w kilku miejscach, tworząc stabilną, rozległą sieć łączności.

MOTOTRBO™ Ion to nasze pierwsze biznesowe urządzenie z zawsze włączonymi funkcjami łączności głosowej i szerokopasmowej transmisji danych.

DIMETRA EXPRESS - ŁĄCZNOŚĆ STAŁA SIĘ ŁATWA

Mobilny radiotelefon MOTOTRBO DP3661e zaprojektowano z myślą o profesjonalistach.

 

proponowany-model-aksel-motorola

Radiotelefon Motorola CP040 oferuje prostą łączność radiową dla małych i średnich organizacji po bardzo konkurencyjnej cenie.

Czterokanałowy model CP040, stworzony z myślą o małych i średnich hurtowniach, gospodarstwach rolnych, agencjach ochrony, firmach z branży przemysłu lekkiego i usług, wymaga jedynie krótkiego szkolenia i pozwala na zachowanie łączności pomiędzy członkami zespołu.

MOTOTRBO™ R7 radiotelefon cyfrowy oferujący wyraźny dźwięk oraz wytrzymałą i konstrukcję. Zaawansowane przetwarzanie dźwięku gwarantuje, że Twój głos będzie zawsze zrozumiały, a wytrzymała konstrukcja urządzenia jest gotowa do pracy w najtrudniejszych warunkach. Dodatkowo R7 jest wyposażony w najnowsze opcje łączności Wi-Fi i Bluetooth®, co oznacza, że Twoje urządzenie jest gotowe na rozwój Twoich systemów.

 

proponowany-model-aksel-motorola

Przenośne radiotelefony serii P100 są niezawodne i zapewniają komunikację w czasie rzeczywistym w całej firmie. Radiotelefony P145 P165 i P185 wyposażone w szereg zaawansowanych funkcji oferowane są w konkurencyjnej cenie. 

SERIA P

MOTOTRBO™ R2 to urządzenie codziennego użytku, które łączy w sobie trwałość i ergonomię, aby zapewnić pewną i łatwą obsługę. A dzięki dużemu zasięgowi, konfigurowalnemu układowi audio i bezproblemowej integracji R2 jest niezawodnym narzędziem pracy.

Dwukierunkowy pager ADVISORTM TPG2200 TETRA ze zwiększonym zasięgiem i dłuższą żywotnością baterii zapewnia dotarcie do strażaków, personelu ratunkowego i pracowników służby zdrowia, gdy są najbardziej potrzebni. W rezultacie pożary zostają ugaszone. Społeczeństwo jest bezpieczne. Ludzie otrzymują pomoc, której pilnie potrzebują.

 

MOTOROLA DP2600e

Seria DP2000e to rodzina cyfrowych radiotelefonów zgodnych z normami ETSI DMR, które zapewniają komunikację głosową w każdej sytuacji. Jedno naciśnięcie przycisku umożliwia pracownikom wydajniejsze i bezpieczniejsze porozumiewanie się. 

Radiotelefon przenośny TETRA MTP3500 z kolorowym wyświetlaczem i uproszczoną klawiaturą zapewnia wysoką jakość działania i niezawodność oraz przyczynia się do wzrostu efektywności pracy i poziomu bezpieczeństwa publicznego.

MOTOROLA DP4401E

Radiotelefon MOTOROLA DP4401E to wszechstronne urządzenie dostępne w wersjach dla pasm UHF i VHF. Oferuje cyfrową i analogową obsługę, a także wbudowany moduł GPS.

Radiotelefon przenośny TETRA MTP3550 z kolorowym wyświetlaczem i pełną klawiaturą zapewnia wysoką jakość działania i niezawodność oraz przyczynia się do wzrostu efektywności pracy i poziomu bezpieczeństwa publicznego.

MOTOROLA DP2400e

Seria DP2000e to rodzina cyfrowych radiotelefonów zgodnych z normami ETSI DMR, które zapewniają komunikację głosową w każdej sytuacji. Jedno naciśnięcie przycisku umożliwia pracownikom wydajniejsze i bezpieczniejsze porozumiewanie się. 

Niewielki radiotelefon ST7000 TETRA to połączenie kompaktowej i eleganckiej formy z czystym dźwiękiem. Dzięki hybrydowemu systemowi wewnętrznych i zewnętrznych anten z łatwością mieści się w kieszeni przez co jest dyskretny i nie rzuca się w oczy. Prosty i intuicyjny interfejs oraz biały dotykowy ekran OLED pozwalają na łatwe użytkowanie. Łączy w sobie najlepsze funkcje radiotelefonów i łatwość obsługi smartfonów.

Mobilny radiotelefon MOTOTRBO DP3441e zaprojektowano z myślą o profesjonalistach.

ST7500 to kompaktowy radiotelefon TETRA, ważący mniej niż 200 gramów, przez co jest wygodny w użytkowaniu. 

Radiotelefony serii SL4000e/SL4010e zapewniają inteligentniejszą i wydajniejszą pracę, gwarantując jeszcze lepszą łączność.

MXP7000 wykorzystuje innowacyjną technologię audio, programowanie LMR i Wi-Fi Over-the-Air, sprzęt obsługujący głos HD i Bluetooth® 5.0, aby zapewnić użytkownikowi najnowocześniejsze wrażenia już dziś i być gotowym do komunikacji o znaczeniu krytycznym w każdej chwili.

Nowa generacja cyfrowych radiotelefonów MOTOTRBO zapewnia jeszcze lepszą łączność, większą wydajność i bezpieczeństwo.

Radiotelefon MXP600 TETRA przeznaczonych do zadań krytycznych.
Wyprodukowany z myślą o pracownikach na pierwszej linii kontaktu, w pełni wyposażony przenośny radiotelefon TETRA MXP600 jest wytrzymały i lekki, co sprawia, że jest poręczny i łatwy w obsłudze. 

 

proponowany-model-aksel-motorola

MOTOTRBO DP4000 jeszcze lepszą łączność, większą wydajność i bezpieczeństwo.

Radiotelefony z serii MTP8550Ex wyznaczają nowy standard w zakresie urządzeń TETRA ATEX. Każdy ich element, od konstrukcji po funkcje, został z dbałością opracowany pod kątem potrzeb pracowników. Dlatego też radiotelefony umożliwiają bezpieczną, niezawodną i sprawną komunikację w skrajnych warunkach.

Nowa generacja cyfrowych radiotelefonów dwukierunkowych MOTOTRBO zapewnia jeszcze lepszą łączność, większą wydajność i bezpieczeństwo.

Radiotelefon MTP8500Ex zapewnia mocny dźwięk, wzmocniony zasięg, wydłużony czas pracy baterii, większą wytrzymałość, zaawansowaną ergonomię i zwiększoną użyteczność, dzięki czemu personel pracujący w najbardziej ekstremalnych środowiskach ma możliwość bardziej bezpiecznej i inteligentnej pracy z dowolnego miejsca.

Przenośny radiotelefon DP4801 Ex z certyfikatem ATEX niezawodny w miejscach zagrożenia wybuchu gazów lub pyłu węglowego, na platformie wiertniczej lub w otwartej kopalni. Bezpieczna, niezawodna komunikacja jest absolutnie niezbędne w takich środowiskach niebezpiecznych. 

Model MTM5500 to wysoce elastyczny i wydajny radiotelefon systemowy umożliwiający instalację wielu paneli sterujących. Można je umieścić w odległości do 40 m od radiotelefonu, co umożliwia instalację o całkowitej długości przekraczającej 80 m, do zastosowania np. w pociągu lub na statku. Nowy słuchawkowy panel sterujący (TSCH) zapewnia alternatywną metodę sterowania radiotelefonem oraz połączeń głosowych i transmisji danych.

Przenośny radiotelefon DP4401 Ex z certyfikatem ATEX niezawodny w miejscach zagrożenia wybuchu gazów lub pyłu węglowego, na platformie wiertniczej lub w otwartej kopalni.

Łączy aplikacje „push-to-talk” i szerokopasmowe do zastosowań w pojeździe lub na biurku.

Radiotelefon przenośny MOTOTRBO™ SL2600

Lekki i zgrabny, przenośny radiotelefon dwukierunkowy MOTOTRBO SL2600 wyróżnia się stylem i dyskrecją. Doskonale pasuje do stroju służbowego i nie ogranicza swobody ruchów. Dodatkowo jest wytrzymały i trwały.

MTM5400

Radio przenośne MTM5400 przystosowane do obsługi TEDS, z trybem bramki i przekaźnika TETRA DMO zapewnia większy zasięg, doskonały dźwięk i zaawansowane rozwiązania w zakresie łączności z danymi, dzięki czemu spełnia bieżące i przyszłe wymagania profesjonalistów w obszarze komunikacji o krytycznym znaczeniu.

 

 

Nowa generacja cyfrowych radiotelefonów dwukierunkowych MOTOTRBO pozwala na bezpieczniejszą i bardziej elastyczną pracę z jeszcze lepszą łącznością. Kompaktowa konstrukcja i wysoka wydajność zintegrowanej komunikacji głosowej i transmisji danych sprawiają, że te radiotelefony nowej generacji mogą zapewniają pełną łączność.

Radiotelefon mobilny TETRA MXM600 to zaawansowane urządzenie przeznaczone do krytycznych zadań w obszarze bezpieczeństwa. Obsługuje różne opcje instalacji, w tym dyspozytornie i pojazdy. Wyposażony w technologię tłumienia szumu opartą na uczeniu maszynowym, zapewnia wysoką jakość komunikacji.

 

SL1600 to urządzenie o wyjątkowo smukłej obudowie i solidnej konstrukcji, które daje możliwość niezawodnego, codziennego komunikowania się w trybie Push-To-Talk. Zapewnia stałą łączność zarówno podczas oficjalnego przyjęcia, jak i w trakcie pracy w terenie.

 

Radiotelefon TALKABOUT T72 to idealne rozwiązanie, aby pozostać w kontakcie bez względu na to, czy jest się w domu czy poza nim.

 

proponowany-model-aksel-motorola

MOTOTRBO DP1400 Solidny analogowo-cyfrowy radiotelefon oferuje wszystkie korzyści wynikające z zastosowania najnowszych technologii.

 

Motorola Solutions XT185 to radiotelefon, który umożliwia natychmiastową i wyraźną komunikację.

DM1400 to rozwiązanie idealne dla spedytorów, kierowców autobusów, motorniczych i nie tylko. Mobilny radiotelefon MOTOTRBO DM1400 to niezawodne i tanie rozwiązanie, które umożliwia bezpieczną komunikację, współpracę i koordynację działań z zachowaniem maksymalnej wydajności. Dzięki niemu Twój zespół pozostanie w ciągłym kontakcie. Model DM1400 został zaprojektowany z myślą o czynnych kierowcach i zapewnia łączność bez żadnych zakłóceń.

Radiotelefony TALKABOUT T42 to idealne rozwiązanie, aby pozostać w kontakcie w domu i poza nim – pod namiotem, na wycieczce, na plaży lub w ogrodzie.

Przewoźny radiotelefon MOTOTRBO™ serii DM4400e/4401e gwarantuje znakomitą łączność i jeszcze większą wydajność i bezpieczeństwo.

MOTOROLA TALKABOUT T62 TO wytrzymałe i stylowe radiotelefony idealne, by pozostać w kontakcie na pieszej wycieczce, na kempingu, na festiwalu czy po prostu w domu.

Przewoźny radiotelefon MOTOTRBO™ serii DM4600e/4601e gwarantuje znakomitą łączność i jeszcze większą wydajność i bezpieczeństwo.

MOTOROLA TALKABOUT T62 to wytrzymałe i stylowe radiotelefony idealne, by pozostać w kontakcie na pieszej wycieczce, na kempingu, na festiwalu czy po prostu w domu.

DM1600 to rozwiązanie idealne dla spedytorów, kierowców autobusów, motorniczych i nie tylko. Mobilny radiotelefon MOTOTRBO DM1600 (z wyświetlaczem alfanumerycznym ) to niezawodne i tanie rozwiązanie, które umożliwia bezpieczną komunikację, współpracę i koordynację działań z zachowaniem maksymalnej wydajności. Dzięki niemu Twój zespół pozostanie w ciągłym kontakcie. Model DM1600 został zaprojektowany z myślą o czynnych kierowcach i umożliwia łączność bez odwracania uwagi.

Model TALKABOUT T82 to wysokiej klasy i niezawodne radiotelefony, które są doskonałym wyborem dla wszystkich, którzy potrzebują niezawodnej łączności radiowej.

Radiotelefony mobilne MOTOTRBO DM2600 to funkcjonalne urządzenia o niewielkich rozmiarach — dzięki nim możesz mieć kontakt z pracownikami, bez względu na to, czy akurat odbierają towar, czy przewożą pasażerów.

TALKABOUT T82 Extreme to radiotelefony dla ludzi aktywnie spędzających czas.

Podkategorie

  • ROZWIĄZANIA DLA TRANSPORTU SZYNOWEGO
  • RADIOTELEFONY MOTOROLA
    • Bogata oferta radiotelefonów Motorola zawiera rozwiązania, które zapewniają efektywną koordynację działań oraz komunikację pomiędzy pracownikami znajdującymi się w ruchu. Krótkofalówki Motorola to Większe bezpieczeństwo, mniejsze koszty, wyższy poziom obsługi klienta — takie cele łatwiej osiągnąć z urządzeniami radiołączności, które pozwalają działać skutecznie i szybko reagować.

  • AKCESORIA DO RADIOTELEFONÓW

    ZWIĘKSZ FUNKCJONALNOŚĆ RADIOTELEFONÓW DZIĘKI AKCESORIOM
    Zapraszamy do zapoznania się z bogatą ofertą akcesoriów do radiotelefonów obejmującą: akumulatory, ładowarki, zestawy nagłowne, kamuflowane, mikrofonogłośniki i anteny.

  • APLIKACJE DYSPOZYTORSKIE
  • ZARZĄDZANIE FLOTĄ POJAZDÓW
  • Rozwiązania dla wodociągów

    ROZWIĄZANIA FIRMY AKSEL DLA PRZEDSIĘBIORSTW WODOCIĄGOWYCH POZWALają NA PODNIESIENIE zakresu OFEROWANYCH USŁUG A TAKŻE ZOPTYMALIZOWANIE KOSZTÓW DZIAŁALNOŚCI